Kort Destination Limfjorden

Generalforsamling 2022

Foto: Destination Limfjorden

Alle medlemmer inviteres til Destination Limfjordens Generalforsamling 2022.

Tid: 31. marts 2022 kl. 17-21.

Sted: BusinessPark Struer, Fælledvej 17, 7600 Struer

Destination Limfjordens Generalforsamling 2022

Destination Limfjorden inviterer til årets generalforsamling, hvor der udover selve generalforsamlingen også vil være god mad og spændende oplæg. Du kan tilmelde dig her.

Ved generalforsamlingen har man som medlem/partner stemmeret og vil inden da modtage Destination Limfjordens regnskab.

Generalforsamlingen er forbeholdt medlemmer/partnere. Har du endnu ikke meldt dig ind i destinationen, kan du gøre det her: Bliv partner hos Destination Limfjorden

Foreløbig program

• Velkomst

• Præsentation af bestyrelsen
    • Valg af dirigent
    • Bestyrelsens beretning om destinationen i det forgangene år
    • Forelæggelse og godkendelse af regnskab
    • Indkomne forslag
    • Fremlæggelse af årets budget
    • Orientering om årets aktiviteter
    • Fastsættelse af kontingent
    • Valg til bestyrelsen
    • Valg af revisor
    • Eventuelt

• Aftensmad og netværk

• Oplæg: Lars AP - 'Fucking Flink Service'

I Destination Limfjorden er vi ikke nødvendigvis de største aktører. Til gengæld er vi personlige og i øjenhøjde og det er lige præcis dét som brugere i en mere digitaliseret og automatiseret hverdag efterspørger. Men hvordan får vi den menneskelige service endnu mere ud over disken?

Lars AP vil give dig en times opkvalificering i værtsskab. Med enkle fif og tankevækkende eksempler vil du blive inspireret til fucking flink gæsteservice.

Lars AP er manden bag bogen og bevægelsen Fucking Flink. Hans mål er, at vi danskere – nogle af verdens lykkeligste – også skal blive verdens flinkeste. Lars har arbejdet med service og værtsskab i en lang række sammenhænge rundt om i landet, og er med 170.000+ danskere på tværs af sine sociale medier også lykkedes med at få almindelige mennesker med på idéen om at skrue op for den sociale termostat og være flinkere.

Tilmelding

Ønsker du at deltage i generalforsamlingen 2022, skal du tilmelde via linket nedenfor.

Vær opmærksom på, at du skal være medlem/partner af Destination Limfjorden for at kunne deltage i generalforsamlingen. Er du ikke medlem, kan du bliver det her: Bliv partner ved Destination Limfjorden

TILMELD GENERALFORSAMLING 2022

Østers fra Limfjorden

Foto:Morsø Kommune

Mors, SUP, Limfjorden

Foto:Destination Limfjorden

Fossil og molermuseet, molergraven

Foto:Destination Limfjorden

Seminar: Vil du undgå at smide penge i skraldespanden?

Så brug en time på at deltage i madspildsseminaret i Struer BusinessPark den 31. marts. Sammen med eSmiley inviterer Destination Limfjorden til et kort seminar, hvor du bliver introduceret til metoder og værktøj, som kan hjælpe dig med at reducere dit madspild med op til 50 %.

Gå ikke glip af muligheden for at blive bedre til at reducere madspild - det giver positive tal på både den økonomiske og miljømæssige bundlinje.

Madspildseminaret ligger før generalforsamlingen, kl. 15.45-16.45 og samme sted, så du kan med fordel deltage i begge dele.

Du kan læse mere og tilmelde dig her: Madspildseminar

Få mere inspiration her:

Destination Limfjorden © 2022