
Om Destination Limfjorden
Velkommen til Destination Limfjorden.
Her på siden kan du læse om destinationens vedtægter, strategi, generalforsamlinger mv.

Foto:Destination Limfjorden
Destination Limfjordens formål er at koordinere fælles markedsføring, produkt-, aktør og destinationsudvikling samt gæsteservice i de tre kommuner Skive, Struer og Morsø.
Det gøres gennem:
- en fælles markedsføringsindsats, hvor Destination Limfjorden synliggør destinationen, turistaktørerne og deres tilbud.
- konkrete projekter og indsatser, hvor Destination Limfjorden understøtter turistaktører i at samarbejde, udvikle nye produkter eller tilpasse deres forretningsmodel, så de kan leve op til den aktuelle efterspørgsel og lovgivning.
- gæsteserviceaktiviteter, hvor Destination Limfjorden hjælper gæster med at få turistrelevant information, når gæsten har brug for det.
Destination Limfjorden i tal - 2022
Bestyrelsen for Destination Limfjorden
Formand, Peder Chr. Kirkegaard, Borgmester Skive Kommune
Næstformand, Jesper Overgaard, Direktør Jesperhus Feriepark
Hans Ejner Bertelsen, Borgmester Morsø Kommune
Mads Jakobsen, Borgmester Struer Kommune
Jørgen Christiansen, ejer af ’Paa Herrens Mark’
Kristina Skøtt Pedersen, ejer af Tambohus Kro & Badehotel
Paul Aspinall, Uddannelseschef, Erhvervsakademi Dania

Direktør Destination Limfjorden
Mobil: | +45 21490730 |
Strategi og vedtægter

Strategi 2020-2025
Destination Limfjorden har strategisk fokus på fælles markedsføring, produkt-, aktør og destinationsudvikling samt gæsteservice i de tre kommuner Skive, Struer og Morsø.

Bæredygtighedsstrategi
Destination Limfjorden har en bæredygtighedsstrategi, som sætter rammer og retning for, hvordan vi som destinationsselskab kan understøtte udviklingen af en bæredygtig feriedestination med et bredt udvalg af bæredygtige ferietilbud.
Strategien er Destination Limfjordens bud på, hvordan vi som destination kan arbejde med bæredygtig destinationsudvikling.

