Program for BrandDay 2024
Her finder du det fulde program for BrandDay 2024.
Kl. 12.00 - 13.00: Dørene åbner
Her vil der blive serveret en let frokost og mulighed for netværk.
__________
Kl. 13.00 - 13.15: Velkomst
Velkomst ved Rasmus Friis Sørensen, direktør for Destination Limfjorden og Mogens Sørensen, direktør for Spar Nord Skive.
__________
Kl. 13.15 - 14.15: BLOK 1
- In or outdatet?
I denne blok kan du få svar på det, vi alle spørger os selv om: Er det in eller out? Vi berører medier, som vi alle kender, men forholder os også til, om vi skal gøre, som vi plejer, eller om det er tid til at tænke nyt.
Du kan glæde dig til at høre følgende:
Speedtalk 1: Lever printmarkedet stadig?
Oplæg ved Kim Sangild, CEO hos reklamebureauet Advicer og tidligere bl.a. kommerciel direktør hos Mediehusene Midtjylland. Kim vil fortælle om, hvorvidt vi stadig får noget ud af at markedsføre os i aviser og med tryksager som fx flyers, brochurer m.m.
Speedtalk 2: Er der nogen, der ser TV?
Oplæg ved Trine Lund, COO hos reklamebureauet Advicer. Oplægget vil omhandle annoncering på TV-mediet: Om det er pengene værd, og hvordan mediet adskiller sig fra andre videoplatforme – og du vil i øvrigt blive overrasket over, hvor "billigt" det kan gøres...
Speedtalk 3: Alle er min målgruppe
Oplæg ved Lasse Lauridsen, Sales Manager. Oplægget vil berøre nødvendigheden af at definere sin målgruppe og besvare spørgsmålet: Hvordan får du netop din målgruppe til at købe?
Spørgetid til panelet
De tre oplægsholdere fra Blok 1 stiller op til spørgsmål på tværs af de emner, der er blevet berørt.
Kl. 14.15 - 14.25: Pause og netværk
__________
Kl. 14.25-15.40: BLOK 2
– Markedsføringstrends du kan være med på
I denne blok vil vi se nærmere på trends inden for online markedsføring, samtidig med at vi ser på, hvad der har virket for andre.
Du kan glæde dig til at høre følgende:
Speedtalk 1: En jungle af sociale medier
Oplæg ved Simone Bang Gerdes, Social Media Specialist. Med udgangspunkt i cases vil Simone belyse styrker og forskelle på de mange sociale medier og de kampagnemuligheder, de tilbyder.
Speedtalk 2: Mediemix og adfærd
Oplæg ved Trine Lund. Trine vil i denne speedtalk guide dig til at træffe beslutningen om, hvilke medier man skal markedsføre sig på, og hvilket fokus kampagnerne skal have for at matche målgruppens adfærd.
Speedtalk 3: Storytelling med video som kommunikationskanal
Oplæg ved Simon Overgaard fra Jesperhus, som vil give et indblik i Jesperhus’ succeshistorie med at skabe et koncept omkring storytelling og distribuere dette indhold med video som kommunikationskanal.
Speedtalk 4: TV2 PLAY og streaming
Oplæg ved Malte Houe, som fortæller om TV2 PLAY og streaming generelt, som er medier i vækst. En af de helt store fordele ved TV2 PLAY er, at du kan geosegmentere din kampagne, så du udelukkende kommer ud i det område, som er relevant for dig.
Spørgetid til panelet
De fire oplægsholdere fra Blok 2 stiller op til spørgsmål på tværs af de emner, der er blevet berørt.
Kl. 15.40 - 15.50: Pause og netværk
__________
Kl. 15.50 - 16.30: TALK
- ”Hvordan konverterer vi brand og markedsføring til forretning?”
Vi tager en snak med vores erhverv om, hvordan de på forskellig vis har formået at bygge brands, der skaber forretning. Vi får deres tips, deres historie og en snak om, hvordan vi sammen styrker hinanden og destinationen, når vi markedsfører. Vi snakker med:
- Rikke Lützen-Laursen fra Humlum Camping
- Karsten Mølgaard Pedersen fra Tambohus Kro & Badehotel
- Anders Heegaard fra Limfjordsoplevelser
- Henrik Munksgaard fra Jesperhus
Kl. 16.30 - 16.50: BLOK 3
– Destination Limfjordens markedsføringskampagner 2025
I denne blok vil vi løfte sløret for, hvad vi hos Destination Limfjorden vil fokusere på i vores markedsføring i 2025. ¨
Du kan glæde dig til at høre følgende:
Marketingplan 2025
Oplæg ved Birgitte, Manager for Marketing. Hun vil gennemgå Destination Limfjordens markedsføringsplan samt hvilke tilvalg, der er truffet for 2025.
Kl. 16.50 - 17.00: Tak for i dag
Foto:Destination Limfjorden
Tak til vores samarbejdspartnere
Foto:Skive Mediehus
Foto:Advicer
Foto:Spar Nord, Bank