BrandDay, Destination Limfjorden

Program for BrandDay 2024

Foto: Destination Limfjorden

Her finder du det fulde program for BrandDay 2024.

Kl. 12.00 - 13.00: Dørene åbner

Her vil der blive serveret en let frokost og mulighed for netværk.

__________

Kl. 13.00 - 13.15: Velkomst

Velkomst ved Rasmus Friis Sørensen, direktør for Destination Limfjorden og Mogens Sørensen, direktør for Spar Nord Skive.

__________

Kl. 13.15 - 14.15: BLOK 1

- In or outdatet?

I denne blok kan du få svar på det, vi alle spørger os selv om: Er det in eller out? Vi berører medier, som vi alle kender, men forholder os også til, om vi skal gøre, som vi plejer, eller om det er tid til at tænke nyt.
 

Du kan glæde dig til at høre følgende:

BrandDay, Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 1: Lever printmarkedet stadig?

Oplæg ved Kim Sangild, CEO hos reklamebureauet Advicer og tidligere bl.a. kommerciel direktør hos Mediehusene Midtjylland. Kim vil fortælle om, hvorvidt vi stadig får noget ud af at markedsføre os i aviser og med tryksager som fx flyers, brochurer m.m.

BrandDay 2024 - Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 2: Er der nogen, der ser TV?

Oplæg ved Trine Lund, COO hos reklamebureauet Advicer. Oplægget vil omhandle annoncering på TV-mediet: Om det er pengene værd, og hvordan mediet adskiller sig fra andre videoplatforme – og du vil i øvrigt blive overrasket over, hvor "billigt" det kan gøres...
 

BrandDay 2024 - Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 3: Alle er min målgruppe

Oplæg ved Lasse Lauridsen, Sales Manager. Oplægget vil berøre nødvendigheden af at definere sin målgruppe og besvare spørgsmålet: Hvordan får du netop din målgruppe til at købe?
 

Spørgetid - BrandDay 2024
Destination Limfjorden

Spørgetid til panelet

De tre oplægsholdere fra Blok 1 stiller op til spørgsmål på tværs af de emner, der er blevet berørt.

 Kl. 14.15 - 14.25: Pause og netværk

 

__________

Kl. 14.25-15.40: BLOK 2

– Markedsføringstrends du kan være med på 

I denne blok vil vi se nærmere på trends inden for online markedsføring, samtidig med at vi ser på, hvad der har virket for andre.

Du kan glæde dig til at høre følgende:

BrandDay 2024 - Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 1: En jungle af sociale medier

Oplæg ved Simone Bang Gerdes, Social Media Specialist. Med udgangspunkt i cases vil Simone belyse styrker og forskelle på de mange sociale medier og de kampagnemuligheder, de tilbyder.
 

BrandDay 2024 - Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 2: Mediemix og adfærd

Oplæg ved Trine Lund. Trine vil i denne speedtalk guide dig til at træffe beslutningen om, hvilke medier man skal markedsføre sig på, og hvilket fokus kampagnerne skal have for at matche målgruppens adfærd.
 

BrandDay, Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Speedtalk 3: Storytelling med video som kommunikationskanal

Oplæg ved Simon Overgaard fra Jesperhus, som vil give et indblik i Jesperhus’ succeshistorie med at skabe et koncept omkring storytelling og distribuere dette indhold med video som kommunikationskanal.
 

Oplægsholder Malte, BrandDay 2024
Destination Limfjorden

Speedtalk 4: TV2 PLAY og streaming

Oplæg ved Malte Houe, som fortæller om TV2 PLAY og streaming generelt, som er medier i vækst. En af de helt store fordele ved TV2 PLAY er, at du kan geosegmentere din kampagne, så du udelukkende kommer ud i det område, som er relevant for dig.
 

Spørgetid - BrandDay 2024
Destination Limfjorden

Spørgetid til panelet

De fire oplægsholdere fra Blok 2 stiller op til spørgsmål på tværs af de emner, der er blevet berørt.

 Kl. 15.40 - 15.50: Pause og netværk

 

__________

Kl. 15.50 - 16.30: TALK

- ”Hvordan konverterer vi brand og markedsføring til forretning?”

Brandday 2024, Destination Limfjorden
Destination Limfjorden

Vi tager en snak med vores erhverv om, hvordan de på forskellig vis har formået at bygge brands, der skaber forretning. Vi får deres tips, deres historie og en snak om, hvordan vi sammen styrker hinanden og destinationen, når vi markedsfører. Vi snakker med:

  • Rikke Lützen-Laursen fra Humlum Camping
  • Karsten Mølgaard Pedersen fra Tambohus Kro & Badehotel
  • Anders Heegaard fra Limfjordsoplevelser
  • Henrik Munksgaard fra Jesperhus

Kl. 16.30 - 16.50: BLOK 3

– Destination Limfjordens markedsføringskampagner 2025

I denne blok vil vi løfte sløret for, hvad vi hos Destination Limfjorden vil fokusere på i vores markedsføring i 2025. ¨

Du kan glæde dig til at høre følgende:

Birgitte, Destination Limfjorden - BrandDay
Destination Limfjorden

Marketingplan 2025

Oplæg ved Birgitte, Manager for Marketing. Hun vil gennemgå Destination Limfjordens markedsføringsplan samt hvilke tilvalg, der er truffet for 2025. 
 

Kl. 16.50 - 17.00: Tak for i dag

BrandDay, Destination Limfjorden

Foto:Destination Limfjorden

Tak til vores samarbejdspartnere

Skive Mediehus, logo

Foto:Skive Mediehus

Advicer til BrandDay 2024, Destination Limfjorden

Foto:Advicer

Spar Nord til BrandDay 2024, Destination Limfjorden

Foto:Spar Nord, Bank